Megreformáltad az étkezésed, belevágtál az edzésbe, de szeretnéd ha egy kicsit gyorsabban olvadnának le rólad a kilók? Ilyenkor érdemes valamilyen táplálékkiegészítőt bevetni a hatás fokozása érdekében.

Válassz céljaidnak megfelelően!

Már nagyon sokféle zsírégetést támogató termék létezik a piacon, ezért talán Te is bizonytalan vagy abban, hogy melyiket válaszd. Kategóriákat tekintve vannak a serkentő, úgynevezett termogén zsírégetők, valamint az anyagcsere gyorsító, természetes készítmények.

A termogén zsírégetők összetevőiknek köszönhetően befolyással vannak a vérnyomásra, megemelik a testhőmérsékletet, a pulzust, és fokozzák az anyagcserét is. Ez kedvez a testzsír lebontásához szükséges oxidatív folyamatoknak. Az előnyük abban rejlik, hogy az előbb említett hatásokat edzéstől függetlenül is produkálják. Azonban ez nem azt jelenti, hogy edzés és megfelelő étrend nélkül is hatásosak lennének.
Ezzel szemben a nem termogén zsírégetők természetes, növényi kivonatokat, vagy más hatóanyagokat tartalmazó kiegészítők. Gyorsíthatják az anyagcserét, gátolhatják a különböző tápanyagok (zsír, szénhidrát) felszívódását, vagy csökkenthetik az étvágyat is. Nem befolyásolják a vérnyomást és a testhőmérsékletet. Tehát tulajdonképpen észrevétlenül teszik a dolgukat.

Hogyan érdemes szedni őket?

A természetes zsírégetők megszakítás nélkül alkalmazhatók, és nyugodtan lehet őket kombinálni egymással. A termogenikusoknál viszont érdemes bizonyos időközönként szünetet tartani, illetve a serkentő hatóanyagok miatt nem ajánlatos többfélét alkalmazni egy időben, mert “túlpörgetik” a szervezetet. Ezeket a serkentő termékeket a diéta egy bizonyos fázisában érdemes ciklikusan beiktatni. A “szünet” alatt tökéletes alternatívát jelentenek a nem termogenikus fajták (mint például az L-Carnitin). A kétféle típus természetesen együtt is szedhető.

Ne felejtsd el, hogy csodák nincsenek! Megfelelő táplálkozás és mozgás nélkül ezek a termékek mit sem érnek. Ha eredményeket és változást szeretnél, akkor tegyél érte! Készítsd el magadnak az ételeket, igyál sokat, mozogj legalább heti háromszor, és fordíts időt a pihenésre! Ha mindez megvan, akkor jöhetnek a táplálékkiegészítők.

Kategória: Egyéb