A 2012-es év leginnovatívabb fitness eszközének kikiáltott Power Plate a mai napig is töretlen népszerűségnek örvend, közel 100 országban. Ez a forradalmi edzésforma mindössze 30 perc alatt képes megmozgatni az egész testet.

Mi az a vibrációs tréning?

A módszert már a ‘60-as években is alkalmazták szovjet asztronautáknál, hogy megakadályozzák az izmok és a csontok leépülését. Míg a hagyományos edzésekkor súlyok segítik az erőnövelést, addig a Power Plate vibrációval (gyorsulással) hat az erő nagyságára. Harmonikus rezgéseket továbbít a testbe, melyekkel az izmok öntudatlan összehúzódását váltja ki 25-50 alkalommal másodpercenként. A gép képes egyszerre az izmok 98 százalékát megmozgatni, ezáltal sokkal intenzívebb edzést biztosíthat. A Power Plate platója több irányba mozdul el. A fentről-lefelé történő elmozdulás az izomerőt fokozza, a jobbról-balra, valamint az előről-hátra irányuló vibrálás pedig az egyensúlyt és a koordinációt javítja. Beállítástól függően akár másodpercenként 50-szer is képes rezegni.

Miért jó a “rapid” edzés?

Hatékonyan fokozza az izomtónust, növeli a mozgástartományt és javítja az állóképességet. Élénkíti a nyirokkeringést, ezáltal segíthet a narancsbőr elleni küzdelemben. Mivel tulajdonképpen egy erőedzésről van szó, ezért kiváló utóégető hatása is van, mely rendkívül fontos a testsúlycsökkentés szempontjából. Sérülés után csökkentheti a fájdalmat, és gyorsíthatja a gyógyulási folyamatot. Jó hatással van az általános egészségi állapotra is, mivel fokozza a véráramlást, jótékony hatással van a szív- és az érrendszerre,  felpörgeti az anyagcserét, növeli a csontsűrűséget, oxigénnel tölti fel a vért, ezáltal lassíthatja az öregedési folyamatokat.

Megoldást nyújthat azok számára, akiknek a hagyományos edzés nem kivitelezhető (pl.: cukorbetegség, Parkinson-kór, szklerózis multiplex esetén).

Mindezek mellett a szülés utáni izom rehabilitációban is látványos eredmények érhetők el a gyorsulási tréning segítségével.

Hány edzésre van szükség a változáshoz?

A Power Plate géppel végzett edzések eredménye nagyon hamar meglátszik. Akár heti 2-3 alkalom is elegendő ahhoz, hogy az izmok erősebbé és feszesebbé váljanak, csökkenjen a testzsírszázalék és kisimuljon a bőr. Természetesen semmit nem adnak ingyen. A pozitív változásért oda kell tenned magad az edzéseken, és figyelmet kell fordítanod a táplálkozásodra is.

A gép mindezek mellett tudja a gyakorlatok hatékonyságát a többszörösére növeli, így érhető a gyorsabb fejlődés.

30 perc edzés még a rohanós hétköznapokon is belefér. A hosszabb, és tartalmasabb élethez elengedhetetlen az egészség megóvása. Szánj időt Te is a testmozgásra! Sportkártyásként ezt az edzésformát is bármikor kipróbálhatod. → http://bit.ly/2BvJu4n

Kategória: Egyéb