A nyári szabadság és az utazás mindenki számára az év legjobban várt időszaka, hiszen ilyenkor a családunkkal, a barátainkkal lehetünk, és kikapcsolódhatunk egy hosszabb időre. Aki aktív életmódot folytat, annak ezeken a napokon is szüksége van a mozgásra, így összegyűjtöttünk pár tippet, hogy fittek maradhassatok.

 

 

Pihentessétek az autót!

A nyaralásban az a legjobb, hogy nem kell sietnünk sehova, így van időnk hosszabb távokat is gyalog megtenni. Ha kicsit messze van a szállás a tengerparttól, a legjobb döntés, ha gyalog jutunk el oda. Szóba jöhet akár a futás, vagy a biciklibérlés is. Mindkettő után jól esik majd a strandon pihenés.

Szervezzetek aktív programokat!

Itt az ideje kipróbálni olyan sportokat, amikre egyébként nem vennétek rá magatokat. Egy kajakozás, egy több napos biciklitúra vagy egy gokartozás kitűnő program lehet akár a felhősebb napokra is. Nemcsak a testeteknek tesz majd jót, de szórakozásként is jó alternatíva lehet bármelyik.

Futás a tengerparton!

Akár a reggeli időszakot, akár a naplementét választjátok, mindkettő jó választás lehet pár kilométer futáshoz a tenger homokos partján. Habár mindennapi rutinnak tűnhet, mégis különleges lesz a helyszín adottságai miatt.

Kiránduljatok!

A napozós, fürdős napok közé iktassatok be egy-két kirándulós programot, ahol felfedezhetitek a környék látványosságait. Ehhez mindenképpen válasszátok a sétát, hiszen így lesz időtök mindent alaposan körbejárni.

Ha belföldön jártok, érdemes felfedezni a helyi elfogadóhelyeinket, hiszen Sportkártyádat ott is felhasználhatod:

👉 https://bit.ly/31IEc3z 


Kategória: Egyéb