Az elmúlt időszak kivétel nélkül mindenkit megviselt, különösen azokat, akiknek le kellett mondaniuk kedvenc sportjukról. Szerencsére már javult a helyzetünk, és a nyár is megérkezett, ezért érdemes  fontolóra venni, milyen programokat tervezzünk a hétvégékre, amelyek a mozgásigényünket is kielégítik. Az alábbi összeállítással ebben szeretnénk egy kis segítséget nyújtani.

 

 

Jóga a szabadban

Nemcsak a testünket, de a lelkünket is feltölti energiával, különösen, ha a természetben töltjük el ezt az időt. Számos helyen van már lehetőség szabadtéri jóga órákra, ami a beltéri változat egy speciálisabb kiadása. Egyszer-egyszer érdemes ezt az óratípust is kipróbálni.

Úszás

Tekintve, hogy a strandok a hétvégi időszakban megtelnek, így ajánlatos olyan időpontot vagy helyet választanunk, ahol zavartalanul tudunk önmagunkra koncentrálni. Az úszás egy speciális sport, hiszen testünk minden egyes porcikáját átmozgatja, emellett a nyári melegben mindenki számára jól esik a víz közelsége.

Biciklizés

Ez a sokak által kedvelt szabadtéri sport a nyári időszakban még népszerűbb mint az év többi részében. Ne tartson vissza a forróság, hiszen a beiktatott frissítő pihenők segítenek elviselni a melegebb időjárást.

Wakeboard

Ez a sport inkább az extrém élmények szerelmesei számára ajánlott, hiszen komoly erőnlétet igényel. Típusát tekintve a szörfözéshez hasonlítható, hiszen ugyanúgy egy deszkán szükséges egyensúlyoznunk egy kötél segítségével.

Evezés

A nyári sportokat a legjobb társaságban végezni, amihez kitűnő választás lehet az evezés. Ez a mozgásforma nemcsak rendkívül szórakoztató, de nagyon jó hatással van a felsőtest izomzatára, így különösen férfiak számára ajánlott.

Érdemes szétnézned elfogadóhelyeink között, hiszen számos különleges lehetőséget találsz köztük:

👉 https://bit.ly/2Z2j1Yp


Kategória: Egyéb